Vlucht SQ5817
Vlucht SQ5817 uitgevoerd door Singapore Airlines is gepland
SQ5817 is een codeshared vlucht met BR17 uitgevoerd door EVA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Francisco (San Francisco International Airport) naar Taipei (Taiwan Taoyuan International Airport) is 12 uur en 22 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Francisco naar Taipei is hemelsbreed 10390 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Singapore Airlines. De terminal waar vlucht SQ5817 van vertrekt is INTL. De terminal waar vlucht SQ5817 aankomt uit Taipei is 2. Naast vlucht SQ5817 vliegen er nog meer vluchten van San Francisco naar Taipei. Dit zijn onder andere vlucht AV4504, AV4508, AV4510, BR1017, BR1027, BR17, BR27 en BR629.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 3092 kilogram per persoon. Dit is 34.36 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht SQ5817
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 23:48 | 05:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
19-11-2024 | 23:57 | 05:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
18-11-2024 | 23:54 | 06:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
17-11-2024 | 23:38 | 06:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
16-11-2024 | 23:40 | 05:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
15-11-2024 | 23:54 | 06:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C5. | ||||
14-11-2024 | 23:46 | 06:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
13-11-2024 | 23:40 | 05:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
12-11-2024 | 23:42 | 05:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C7. | ||||
11-11-2024 | 23:34 | 06:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C9. | ||||
10-11-2024 | 23:21 | 06:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C7. | ||||
09-11-2024 | 23:49 | 05:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C4. | ||||
08-11-2024 | 23:32 | 05:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C3. | ||||
07-11-2024 | 23:43 | 05:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
06-11-2024 | 23:39 | 05:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C3. | ||||
05-11-2024 | 23:41 | 05:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C3. | ||||
04-11-2024 | 23:40 | 05:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
03-11-2024 | 23:24 | 05:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C1. | ||||
02-11-2024 | 00:58 | 05:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
01-11-2024 | 00:20 | 04:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C9. | ||||
31-10-2024 | 00:14 | 04:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
30-10-2024 | 00:28 | 05:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate B8. | ||||
29-10-2024 | 00:12 | 04:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C6. | ||||
28-10-2024 | 00:17 | 05:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
27-10-2024 | 00:47 | 05:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C2. | ||||
26-10-2024 | 01:05 | 05:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C1. | ||||
25-10-2024 | 00:44 | 04:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C7. | ||||
24-10-2024 | 01:06 | 05:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C8. | ||||
23-10-2024 | 01:12 | 05:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C9. | ||||
22-10-2024 | 00:52 | 04:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is INTL en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. De aankomst op was op gate C3. |