Vlucht BA7541

Vlucht BA7541 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA7541 is een codeshared vlucht met OO3485 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Vancouver is hemelsbreed 205 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA7541 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AA7593, AA7596, AC8801, AC8803, AC8805, AC8807, AC8809 en AC8811.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 61 kilogram per persoon. Dit is 0.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA7541
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 22:56 | 00:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E82. | ||||
22-03-2025 | 22:47 | 23:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
21-03-2025 | 23:24 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
20-03-2025 | 23:12 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
18-03-2025 | 22:43 | 23:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
17-03-2025 | 22:47 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
16-03-2025 | 23:18 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
15-03-2025 | 22:46 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
14-03-2025 | 22:58 | 23:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E78. | ||||
13-03-2025 | 22:47 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
12-03-2025 | 22:44 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
11-03-2025 | 22:51 | 23:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E85. | ||||
09-03-2025 | 22:55 | 00:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
09-03-2025 | 22:55 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
08-03-2025 | 22:47 | 23:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
07-03-2025 | 23:04 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E76. | ||||
06-03-2025 | 23:08 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E83. | ||||
04-03-2025 | 22:49 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate A7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
03-03-2025 | 22:52 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
02-03-2025 | 23:06 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
01-03-2025 | 22:43 | 23:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E82. | ||||
28-02-2025 | 22:49 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
27-02-2025 | 23:07 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E87. | ||||
26-02-2025 | 22:48 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
24-02-2025 | 23:10 | 00:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
23-02-2025 | 22:45 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C10F op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
22-02-2025 | 22:49 | 23:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
21-02-2025 | 22:45 | 23:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
20-02-2025 | 23:16 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. | ||||
20-02-2025 | 00:19 | 23:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C16E op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate E88. |