Vlucht KE3081
Vlucht KE3081 uitgevoerd door Korean Air is geland
Vertrokken van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport
Vertrokken: 17:37 17:45
KE3081 is een codeshared vlucht met DL2672 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar San Diego (San Diego International Airport) is 2 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar San Diego is hemelsbreed 1692 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Korean Air. De terminal waar vlucht KE3081 aankomt uit San Diego is 2. De gate is 35. Naast vlucht KE3081 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar San Diego. Dit zijn onder andere vlucht 1I763, AA7486, AA7495, AA7523, AA7524, AA7538, AA7588 en AA7608.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 504 kilogram per persoon. Dit is 5.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KE3081
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 17:37 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
20-01-2025 | 15:26 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 47. | ||||
19-01-2025 | 17:45 | 20:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
18-01-2025 | 17:37 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
17-01-2025 | 18:28 | 21:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
16-01-2025 | 17:33 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
15-01-2025 | 17:35 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
14-01-2025 | 18:46 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
13-01-2025 | 17:45 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
12-01-2025 | 18:06 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 36. | ||||
11-01-2025 | 17:54 | 20:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
10-01-2025 | 17:36 | 20:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A1 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 45. | ||||
09-01-2025 | 18:02 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 45. | ||||
08-01-2025 | 17:54 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 35. | ||||
07-01-2025 | 17:35 | 20:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 38. | ||||
06-01-2025 | 18:06 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 36. | ||||
05-01-2025 | 19:50 | 22:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 38. | ||||
04-01-2025 | 19:49 | 22:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 36. | ||||
03-01-2025 | 19:24 | 22:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 45. | ||||
01-01-2025 | 17:22 | 19:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 45. | ||||
31-12-2024 | 17:26 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
30-12-2024 | 15:56 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 38. | ||||
29-12-2024 | 15:47 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
28-12-2024 | 18:47 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
27-12-2024 | 15:11 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
26-12-2024 | 15:15 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 46. | ||||
25-12-2024 | 17:23 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
24-12-2024 | 17:23 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 36. | ||||
23-12-2024 | 15:14 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 37. | ||||
22-12-2024 | 15:14 | 17:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op San Diego was op gate 38. |