Vlucht CX7925

Vlucht CX7925 uitgevoerd door Cathay Pacific Airways is gepland

Vertrekt van Seattle
Verenigde Staten - Seattle-Tacoma International Airport

Vertrekt: 18:58

Aankomst op Los Angeles
Verenigde Staten - Los Angeles International Airport

Aankomst: 21:40


CX7925 is een codeshared vlucht met AS1224 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Los Angeles (Los Angeles International Airport) is 2 uur en 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Los Angeles is hemelsbreed 1537 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Cathay Pacific Airways. Naast vlucht CX7925 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Los Angeles. Dit zijn onder andere vlucht 1I760, 3S486, 8C1815, 8C1817, AA2145, AA2245, AA2778 en AA3051.

Voorgaande vluchten van vlucht CX7925

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202416:1318:58geland
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate C15 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63B.
19-11-202416:2519:13geland
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
18-11-202418:5621:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64B.
17-11-202418:5921:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate S3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63A.
16-11-202415:5218:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N19 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 66.
15-11-202416:0118:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N18 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
14-11-202418:5821:59geland
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
13-11-202415:5818:43geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 67.
12-11-202415:5818:40geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate S5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 65B.
11-11-202418:5121:38geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 67.
10-11-202418:5521:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 68A.
09-11-202415:5518:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 68B.
08-11-202418:5221:43geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 61.
07-11-202419:1821:47geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 67.
06-11-202415:5518:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 65B.
05-11-202416:1618:41geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N20 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 60.
04-11-202418:5321:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 67.
03-11-202418:5821:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 67.
02-11-202415:5918:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 69B.
01-11-202418:5221:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N13 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
31-10-202419:0021:36geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate S10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63B.
30-10-202419:5622:26geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate D4 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63A.
29-10-202419:5122:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N10 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 65B.
28-10-202419:1521:41geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N19 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63B.
27-10-202418:5521:50geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
26-10-202419:4322:31geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 61.
24-10-202418:5321:45geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate N17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64B.
22-10-202420:1523:06geland
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate D5 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 63A.
21-10-202418:5421:58geland
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate C17 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 64A.
17-10-202418:5221:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 6. Gate C9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 61.
Vlucht CX7925 had op 19-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 33 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 11 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van CX7925 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top