Vlucht VS1732
Vlucht VS1732 uitgevoerd door Virgin Atlantic is gepland
Vlucht VS1732 heeft 55 minuten vertraging.
VS1732 is een codeshared vlucht met DL474 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 5 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Seattle naar Boston is hemelsbreed 4004 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Atlantic Airways. Naast vlucht VS1732 vliegen er nog meer vluchten van Seattle naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I800, AA7410, AA7415, AA7421, AA7430, AA7431, AA7436 en AA7439.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1192 kilogram per persoon. Dit is 13.24 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht VS1732
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 00:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 16:01 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
14-11-2024 | 15:44 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
20-10-2024 | 15:30 | 00:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate S6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A20. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 00:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
08-09-2024 | 15:38 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
02-09-2024 | 15:41 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A15. | ||||
30-08-2024 | 15:57 | 00:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A8 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A14. | ||||
29-08-2024 | 15:38 | 00:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A14. | ||||
28-08-2024 | 16:06 | 00:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B11 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
27-08-2024 | 15:40 | 23:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B6 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E4. | ||||
26-08-2024 | 15:36 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E14. | ||||
25-08-2024 | 15:35 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A2 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E13. | ||||
23-08-2024 | 16:54 | 01:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A7. | ||||
22-08-2024 | 15:34 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B7A op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A19. | ||||
21-08-2024 | 15:38 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A19. | ||||
19-08-2024 | 15:39 | 00:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A16. | ||||
18-08-2024 | 16:12 | 00:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A9. | ||||
16-08-2024 | 15:43 | 00:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate E8. | ||||
15-08-2024 | 16:30 | 00:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B7 op Seattle is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate A20. |