Vlucht WS8232

Vlucht WS8232 uitgevoerd door Westjet is geland
WS8232 is een codeshared vlucht met DL1730 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van San Antonio (San Antonio International Airport) naar Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) is 2 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van San Antonio naar Detroit is hemelsbreed 1955 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8232 van vertrekt is B. De gate is 75. Naast vlucht WS8232 vliegen er nog meer vluchten van San Antonio naar Detroit. Dit zijn onder andere vlucht AF2125, AF2295, AF2299, AF2337, AF2457, AF2486, AF2550 en AF2553.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 582 kilogram per persoon. Dit is 6.46 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8232
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 05:26 | 09:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A67. | ||||
23-03-2025 | 05:57 | 09:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A5. | ||||
22-03-2025 | 05:19 | 09:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A11. | ||||
21-03-2025 | 05:16 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A76. | ||||
20-03-2025 | 05:22 | 09:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A55. | ||||
19-03-2025 | 05:20 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A49. | ||||
18-03-2025 | 05:25 | 09:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A7. | ||||
17-03-2025 | 05:18 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A15. | ||||
16-03-2025 | 05:31 | 09:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A9. | ||||
15-03-2025 | 05:47 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A15. | ||||
14-03-2025 | 05:16 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A15. | ||||
13-03-2025 | 05:21 | 09:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A23. | ||||
12-03-2025 | 05:17 | 09:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 7 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A15. | ||||
11-03-2025 | 05:23 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A25. | ||||
10-03-2025 | 05:22 | 09:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A5. | ||||
09-03-2025 | 05:17 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A15. | ||||
08-03-2025 | 05:16 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A65. | ||||
07-03-2025 | 05:10 | 08:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A78. | ||||
06-03-2025 | 05:15 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A65. | ||||
05-03-2025 | 05:53 | 09:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A25. | ||||
04-03-2025 | 05:15 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A11. | ||||
03-03-2025 | 06:01 | 09:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A5. | ||||
02-03-2025 | 05:19 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A23. | ||||
01-03-2025 | 05:16 | 09:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A65. | ||||
28-02-2025 | 05:18 | 09:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A23. | ||||
27-02-2025 | 05:18 | 09:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A21. | ||||
26-02-2025 | 05:13 | 08:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A65. | ||||
25-02-2025 | 05:15 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A65. | ||||
24-02-2025 | 05:15 | 09:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A78. | ||||
23-02-2025 | 05:14 | 08:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is M. Gate 6 op San Antonio is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate A7. |