Vlucht DL4178
Vlucht DL4178 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
DL4178 is een codeshared vlucht met OO4178 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Rochester (Rochester International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rochester naar Minneapolis is hemelsbreed 122 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL4178 vliegen er nog meer vluchten van Rochester naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I700, 1I729, 9E4885, 9E4893, 9E4894, 9E4895, 9E4897 en 9E4957.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 36 kilogram per persoon. Dit is 0.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL4178
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 19:58 | 21:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 47 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate B12. | ||||
19-11-2024 | 18:10 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C17. | ||||
18-11-2024 | 18:05 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C23. | ||||
17-11-2024 | 18:02 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
16-11-2024 | 16:18 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate B4. | ||||
15-11-2024 | 18:08 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
14-11-2024 | 18:06 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate B14. | ||||
13-11-2024 | 18:34 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C19. | ||||
12-11-2024 | 18:05 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C24. | ||||
11-11-2024 | 17:59 | 18:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
10-11-2024 | 19:32 | 20:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C23. | ||||
09-11-2024 | 16:19 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate B4. | ||||
08-11-2024 | 19:36 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C19. | ||||
07-11-2024 | 19:32 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
06-11-2024 | 19:32 | 20:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C19. | ||||
05-11-2024 | 16:13 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C24. | ||||
04-11-2024 | 19:41 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
03-11-2024 | 19:33 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C16. | ||||
02-11-2024 | 16:50 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C24. | ||||
01-11-2024 | 16:18 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C17. | ||||
31-10-2024 | 16:34 | 17:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate B2. | ||||
30-10-2024 | 16:10 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C26. | ||||
29-10-2024 | 16:13 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C19. | ||||
28-10-2024 | 16:12 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C17. | ||||
26-10-2024 | 16:15 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
25-10-2024 | 19:33 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C17. | ||||
24-10-2024 | 20:19 | 21:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C24. | ||||
23-10-2024 | 19:30 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C17. | ||||
22-10-2024 | 19:28 | 20:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C19. | ||||
21-10-2024 | 19:32 | 20:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 02 op Rochester is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C23. |