Vlucht KL7099
Vlucht KL7099 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 17:02 17:08
De vlucht heeft inmiddels 17% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 37 minuten arriveert op de luchthaven in Tampa. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
KL7099 is een codeshared vlucht met DL1275 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Tampa (Tampa International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Tampa is hemelsbreed 947 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL7099 van vertrekt is 2. De gate is D10. Naast vlucht KL7099 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Tampa. Dit zijn onder andere vlucht 1I429, AA2608, AA3321, AA3758, AA3854, AA3975, AA4338 en AF2091.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 282 kilogram per persoon. Dit is 3.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL7099
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 16:59 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
19-11-2024 | 16:52 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
18-11-2024 | 17:03 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
17-11-2024 | 17:14 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
16-11-2024 | 16:56 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
15-11-2024 | 17:01 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E73. | ||||
14-11-2024 | 17:06 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
13-11-2024 | 17:02 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
12-11-2024 | 17:28 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E70. | ||||
11-11-2024 | 17:06 | 18:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E68. | ||||
29-10-2024 | 18:18 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Tampa was op gate E68. |