Vlucht HA6479
Vlucht HA6479 uitgevoerd door Hawaiian Airlines is gepland
Vlucht HA6479 heeft 5 minuten vertraging.
HA6479 is een codeshared vlucht met AS572 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 5 uur en 30 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Seattle is hemelsbreed 3780 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Hawaiian Airlines. De terminal waar vlucht HA6479 van vertrekt is 1. De gate is A2. Naast vlucht HA6479 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AS1309, AS427, AS491, AS497, AS572, AS905, AS9202 en AS9205.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1125 kilogram per persoon. Dit is 12.5 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht HA6479
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:47 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N13. | ||||
19-11-2024 | 19:00 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N4. | ||||
18-11-2024 | 19:31 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N9. | ||||
17-11-2024 | 18:51 | 21:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D20. | ||||
16-11-2024 | 18:47 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N12. | ||||
15-11-2024 | 19:11 | 21:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N2. | ||||
14-11-2024 | 19:15 | 22:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D7. | ||||
13-11-2024 | 19:01 | 22:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N19. | ||||
12-11-2024 | 18:54 | 21:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. | ||||
11-11-2024 | 18:47 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
10-11-2024 | 19:07 | 21:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. | ||||
09-11-2024 | 21:16 | 23:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N17. | ||||
08-11-2024 | 18:53 | 21:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C9. | ||||
07-11-2024 | 18:49 | 21:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
06-11-2024 | 18:53 | 21:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N1. | ||||
05-11-2024 | 18:52 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C9. | ||||
04-11-2024 | 19:15 | 21:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N3. | ||||
03-11-2024 | 18:45 | 21:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A4 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C18. | ||||
02-11-2024 | 18:57 | 21:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C11. | ||||
01-11-2024 | 18:50 | 21:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D20. | ||||
31-10-2024 | 18:42 | 21:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
30-10-2024 | 18:51 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
29-10-2024 | 19:08 | 21:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate S4. | ||||
28-10-2024 | 18:54 | 21:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N12. | ||||
27-10-2024 | 18:49 | 21:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
26-10-2024 | 18:43 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
25-10-2024 | 18:55 | 22:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. Gate A5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N17. | ||||
24-10-2024 | 18:50 | 21:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
23-10-2024 | 19:22 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N4. | ||||
22-10-2024 | 19:08 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N6. |