Vlucht QR9321

Vlucht QR9321 uitgevoerd door Qatar Airways is geland

Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport

Vertrokken: 11:17 11:22

Geland op Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Aankomst: 12:30 12:48


QR9321 is een codeshared vlucht met AA2685 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9321 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht QR9321 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.

Voorgaande vluchten van vlucht QR9321

DatumVertrekAankomstStatus
21-11-202411:1712:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14.
20-11-202411:1412:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3.
19-11-202411:4012:50geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30.
18-11-202411:1612:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22.
17-11-202411:1712:50geland
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4.
15-11-202411:1512:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24.
14-11-202411:2312:42geland
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2.
13-11-202411:1512:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3.
12-11-202411:1712:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4.
11-11-202411:1612:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2.
10-11-202411:2012:55geland
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2.
08-11-202412:0013:20geland
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14.
07-11-202411:1812:29geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7.
06-11-202411:1612:46geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16.
05-11-202411:1412:30geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14.
01-11-202411:2012:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B8.
Vlucht QR9321 had op 08-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 32 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 16 vluchten is 8 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van QR9321 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top