Vlucht QR8592
Vlucht QR8592 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 13:10 13:13
Vlucht QR8592 heeft 22 minuten vertraging.
QR8592 is een codeshared vlucht met AA2242 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR8592 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht QR8592 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR8592
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 13:10 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
20-11-2024 | 13:05 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
19-11-2024 | 13:03 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
18-11-2024 | 13:06 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
17-11-2024 | 13:06 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C17. | ||||
16-11-2024 | 13:06 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
15-11-2024 | 13:11 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B11. | ||||
14-11-2024 | 13:08 | 14:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
13-11-2024 | 13:07 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
12-11-2024 | 13:03 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30. | ||||
11-11-2024 | 13:13 | 14:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C23. | ||||
10-11-2024 | 13:12 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
09-11-2024 | 13:08 | 14:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B3. | ||||
08-11-2024 | 13:13 | 14:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
07-11-2024 | 13:10 | 14:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C17. | ||||
06-11-2024 | 13:09 | 14:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
05-11-2024 | 13:25 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
04-11-2024 | 16:27 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C25. | ||||
03-11-2024 | 16:31 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
02-11-2024 | 16:44 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
01-11-2024 | 16:34 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B15. | ||||
31-10-2024 | 16:18 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
30-10-2024 | 16:39 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
29-10-2024 | 16:25 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
28-10-2024 | 17:08 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
28-10-2024 | 05:37 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C20. | ||||
26-10-2024 | 16:45 | 18:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
25-10-2024 | 16:31 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
24-10-2024 | 16:36 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C30. | ||||
23-10-2024 | 16:27 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. |