Vlucht QR2274
Vlucht QR2274 uitgevoerd door Qatar Airways is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:24 16:33
De vlucht heeft inmiddels 70% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 25 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
QR2274 is een codeshared vlucht met AA1923 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2274 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht QR2274 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2274
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 16:24 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
17-11-2024 | 16:29 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
15-11-2024 | 16:40 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
14-11-2024 | 16:34 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
11-11-2024 | 16:29 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
10-11-2024 | 16:28 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
08-11-2024 | 16:31 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
07-11-2024 | 16:28 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. |