Vlucht F94844
Vlucht F94844 uitgevoerd door Frontier Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. De terminal waar vlucht F94844 van vertrekt is 2. De gate is D14. De terminal waar vlucht F94844 aankomt uit Philadelphia is E. De gate is E9. Naast vlucht F94844 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA1923 en AA2094.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F94844
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 20:33 | 22:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
21-11-2024 | 20:49 | 22:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E9. | ||||
20-11-2024 | 15:14 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
17-11-2024 | 15:51 | 17:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
15-11-2024 | 20:44 | 22:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
13-11-2024 | 15:32 | 16:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
10-11-2024 | 15:51 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
08-11-2024 | 19:57 | 21:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
06-11-2024 | 15:16 | 16:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
04-11-2024 | 19:02 | 20:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
03-11-2024 | 16:26 | 17:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 15:23 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
31-10-2024 | 20:27 | 21:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E8. | ||||
28-10-2024 | 19:00 | 20:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
27-10-2024 | 16:23 | 18:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
26-10-2024 | 15:27 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
24-10-2024 | 20:26 | 21:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
21-10-2024 | 20:51 | 22:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
20-10-2024 | 19:07 | 20:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
19-10-2024 | 15:29 | 16:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E4. | ||||
17-10-2024 | 20:36 | 22:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-10-2024 | 01:27 | 02:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
13-10-2024 | 16:31 | 18:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. | ||||
12-10-2024 | 15:29 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
10-10-2024 | 20:26 | 21:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E10. | ||||
07-10-2024 | 22:37 | 00:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
07-10-2024 | 22:37 | 20:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E6. | ||||
06-10-2024 | 16:16 | 17:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E1. | ||||
05-10-2024 | 15:36 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E7. | ||||
04-10-2024 | 07:53 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate E2. |