Vlucht AA1923
Vlucht AA1923 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:24 16:33
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Philadelphia is hemelsbreed 543 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA1923 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht AA1923 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht AA1115, AA1329, AA1441, AA1674, AA178, AA1903, AA2094 en AA2112.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 162 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA1923
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 16:24 | 17:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
17-11-2024 | 16:29 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B9. | ||||
15-11-2024 | 16:40 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B13. | ||||
14-11-2024 | 16:34 | 18:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
11-11-2024 | 16:29 | 17:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C21. | ||||
10-11-2024 | 16:28 | 18:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B6. | ||||
08-11-2024 | 16:31 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. | ||||
07-11-2024 | 16:28 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 14. |