Vlucht WS8427
Vlucht WS8427 uitgevoerd door Westjet is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 12:36 12:45
Geland op Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Aankomst: 14:19 14:40
WS8427 is een codeshared vlucht met DL2319 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Minneapolis is hemelsbreed 1576 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8427 van vertrekt is 2. De gate is D11. Naast vlucht WS8427 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I665, 7H9711, 9E5366, 9E5485, DL1113, DL1261, DL1309 en DL1351.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8427
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:36 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
20-11-2024 | 12:40 | 14:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
19-11-2024 | 12:35 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
18-11-2024 | 12:45 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F1. | ||||
17-11-2024 | 12:42 | 14:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
15-11-2024 | 12:41 | 14:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
14-11-2024 | 12:38 | 14:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F1. | ||||
13-11-2024 | 12:38 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
12-11-2024 | 12:36 | 14:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
11-11-2024 | 12:37 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D4. | ||||
10-11-2024 | 11:30 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D4. | ||||
09-11-2024 | 11:36 | 13:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F16. | ||||
08-11-2024 | 11:27 | 13:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
07-11-2024 | 11:34 | 13:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
06-11-2024 | 11:35 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F16. | ||||
05-11-2024 | 11:50 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F1. | ||||
04-11-2024 | 11:45 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
03-11-2024 | 11:45 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
02-11-2024 | 12:40 | 14:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
01-11-2024 | 11:26 | 13:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F5. | ||||
31-10-2024 | 11:42 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
30-10-2024 | 12:03 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G21. | ||||
29-10-2024 | 11:42 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C11. | ||||
28-10-2024 | 11:27 | 13:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C1. | ||||
27-10-2024 | 11:49 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
25-10-2024 | 11:55 | 13:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
24-10-2024 | 11:50 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
23-10-2024 | 11:57 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
22-10-2024 | 11:41 | 13:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F2. | ||||
21-10-2024 | 11:42 | 13:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G17. |