Vlucht DL2699
Vlucht DL2699 uitgevoerd door Delta Air Lines is gepland
Vertrekt van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrekt: 19:19 19:01
Vlucht DL2699 heeft 18 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Minneapolis is hemelsbreed 1576 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL2699 van vertrekt is 2. De gate is D3. Naast vlucht DL2699 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I665, 7H9711, 9E5366, 9E5485, DL1113, DL1261, DL1309 en DL1351.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL2699
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:57 | 21:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C10. | ||||
19-11-2024 | 18:48 | 20:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C10. | ||||
18-11-2024 | 18:52 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C12. | ||||
17-11-2024 | 19:35 | 21:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F5. | ||||
15-11-2024 | 19:27 | 21:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G18. | ||||
14-11-2024 | 18:51 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C10. | ||||
13-11-2024 | 18:47 | 20:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C11. | ||||
12-11-2024 | 18:50 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C13. | ||||
11-11-2024 | 18:50 | 20:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C10. | ||||
25-10-2024 | 19:03 | 21:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
24-10-2024 | 19:37 | 21:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
21-10-2024 | 19:09 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
20-10-2024 | 19:10 | 20:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G12. | ||||
18-10-2024 | 19:17 | 20:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
17-10-2024 | 19:09 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F6. | ||||
14-10-2024 | 19:13 | 20:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F9. | ||||
13-10-2024 | 19:04 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F4. | ||||
11-10-2024 | 19:17 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
10-10-2024 | 19:08 | 20:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
07-10-2024 | 19:21 | 21:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C7. | ||||
08-09-2024 | 18:59 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C5. | ||||
02-09-2024 | 19:03 | 20:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. | ||||
30-08-2024 | 21:29 | 22:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G12. | ||||
29-08-2024 | 19:37 | 22:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F3. | ||||
25-08-2024 | 18:57 | 20:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
23-08-2024 | 18:54 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
22-08-2024 | 19:05 | 20:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
21-08-2024 | 18:53 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F6. | ||||
20-08-2024 | 18:54 | 20:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C13. | ||||
19-08-2024 | 18:52 | 20:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. |