Vlucht DL2538

Vlucht DL2538 uitgevoerd door Delta Air Lines is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 06:07 06:15
Geland op Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Aankomst: 08:16 08:18
De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Minneapolis is hemelsbreed 1576 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. De terminal waar vlucht DL2538 van vertrekt is 2. De gate is D9. Naast vlucht DL2538 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Minneapolis. Dit zijn onder andere vlucht 1I665, 7H9711, 9E5366, 9E5485, DL1113, DL1261, DL1309 en DL1351.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL2538
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-02-2025 | 06:07 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
21-02-2025 | 06:07 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F16. | ||||
20-02-2025 | 06:10 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
19-02-2025 | 06:17 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
18-02-2025 | 06:14 | 08:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C23 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
17-02-2025 | 06:12 | 08:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G15. | ||||
16-02-2025 | 06:09 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D2. | ||||
15-02-2025 | 06:18 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
14-02-2025 | 06:10 | 08:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
13-02-2025 | 06:08 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C1. | ||||
12-02-2025 | 06:08 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D6. | ||||
11-02-2025 | 06:15 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C22 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F10. | ||||
10-02-2025 | 06:12 | 08:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G22. | ||||
09-02-2025 | 06:05 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F9. | ||||
08-02-2025 | 06:09 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F4. | ||||
07-02-2025 | 06:08 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
06-02-2025 | 06:10 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
05-02-2025 | 06:04 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G12. | ||||
04-02-2025 | 06:06 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F11. | ||||
03-02-2025 | 06:09 | 08:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
02-02-2025 | 06:04 | 07:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F7. | ||||
01-02-2025 | 06:04 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F8. | ||||
31-01-2025 | 06:30 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
30-01-2025 | 06:08 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C3. | ||||
29-01-2025 | 06:03 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G11. | ||||
28-01-2025 | 06:28 | 08:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G13. | ||||
27-01-2025 | 06:13 | 08:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate F4. | ||||
26-01-2025 | 05:57 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate G3. | ||||
25-01-2025 | 06:14 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate C2. | ||||
24-01-2025 | 06:10 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Minneapolis was op gate D4. |