Vlucht WS8607
Vlucht WS8607 uitgevoerd door Westjet is gepland
Vertrekt van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrekt: 18:35 17:28
Vlucht WS8607 heeft 1 uur en 7 minuten vertraging.
WS8607 is een codeshared vlucht met 9E4826 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 693 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8607 van vertrekt is 2. De gate is D6. Naast vlucht WS8607 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I668, 1I674, 9E4633, 9E4646, 9E4647, 9E4661, 9E4674 en 9E4678.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 206 kilogram per persoon. Dit is 2.29 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS8607
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:24 | 18:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
19-11-2024 | 17:18 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
18-11-2024 | 17:23 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
17-11-2024 | 17:23 | 19:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 67. | ||||
16-11-2024 | 15:51 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 96. | ||||
15-11-2024 | 17:23 | 19:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. | ||||
14-11-2024 | 17:23 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 97. | ||||
13-11-2024 | 17:21 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 84. | ||||
12-11-2024 | 17:23 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 73. | ||||
11-11-2024 | 17:24 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 67. | ||||
31-10-2024 | 17:32 | 19:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 96. | ||||
30-10-2024 | 17:45 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 72. | ||||
29-10-2024 | 17:47 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 79. | ||||
28-10-2024 | 17:45 | 19:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 78. | ||||
27-10-2024 | 17:45 | 19:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D5 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 70. |