Vlucht UA6296
Vlucht UA6296 uitgevoerd door United Airlines is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 12:57 13:00
UA6296 is een codeshared vlucht met YV6296 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Houston is hemelsbreed 1675 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA6296 van vertrekt is 2. De gate is D13. Naast vlucht UA6296 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6488, F91619, F94609, NH7031, NZ6555, NZ6556, NZ6557 en NZ6558.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 499 kilogram per persoon. Dit is 5.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA6296
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 12:57 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
20-11-2024 | 12:56 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
18-11-2024 | 12:57 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
17-11-2024 | 12:57 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
15-11-2024 | 13:05 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
14-11-2024 | 17:18 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
13-11-2024 | 12:54 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
11-11-2024 | 12:56 | 15:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32. | ||||
10-11-2024 | 13:07 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
08-11-2024 | 13:02 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
07-11-2024 | 12:55 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
06-11-2024 | 12:51 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
03-11-2024 | 13:26 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
30-10-2024 | 12:52 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
28-10-2024 | 12:58 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
27-10-2024 | 12:54 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
26-10-2024 | 13:00 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
25-10-2024 | 12:59 | 14:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
24-10-2024 | 12:55 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
23-10-2024 | 12:59 | 14:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
22-10-2024 | 12:57 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
21-10-2024 | 12:58 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
20-10-2024 | 12:56 | 15:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
19-10-2024 | 13:00 | 14:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
18-10-2024 | 12:57 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
17-10-2024 | 13:01 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
16-10-2024 | 12:49 | 15:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D12 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
15-10-2024 | 12:56 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
14-10-2024 | 12:55 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
13-10-2024 | 12:53 | 14:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate D18 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. |