Vlucht FI7876
Vlucht FI7876 uitgevoerd door Icelandair is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 14:59 14:58
Vlucht FI7876 heeft 1 minuut vertraging.
FI7876 is een codeshared vlucht met B6684 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 1 uur en 10 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Boston is hemelsbreed 984 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Icelandair. De terminal waar vlucht FI7876 van vertrekt is 2. De gate is C7. Naast vlucht FI7876 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I419, 1I458, 1I529, 1I567, 9E5271, AA9137, AA9301 en AA9302.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 293 kilogram per persoon. Dit is 3.25 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FI7876
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:59 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C32. | ||||
20-11-2024 | 16:29 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C12. | ||||
17-11-2024 | 09:35 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
16-11-2024 | 13:52 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
14-11-2024 | 09:31 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
10-11-2024 | 09:35 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C25. | ||||
09-11-2024 | 14:01 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C10. | ||||
07-11-2024 | 09:32 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 09:28 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 09:25 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
02-11-2024 | 14:07 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C30. | ||||
31-10-2024 | 09:33 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C22. | ||||
30-10-2024 | 09:36 | 11:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
29-10-2024 | 09:35 | 11:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
27-10-2024 | 09:28 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C22. | ||||
26-10-2024 | 16:28 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C11. | ||||
25-10-2024 | 16:30 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C29. | ||||
24-10-2024 | 16:27 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
23-10-2024 | 16:24 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C29. | ||||
22-10-2024 | 16:35 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
21-10-2024 | 16:55 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C10. | ||||
20-10-2024 | 16:37 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C30. | ||||
19-10-2024 | 19:09 | 20:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C30. | ||||
18-10-2024 | 16:30 | 18:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C25. | ||||
17-10-2024 | 16:29 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C25. | ||||
16-10-2024 | 16:38 | 18:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C15. | ||||
15-10-2024 | 16:43 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C14. | ||||
14-10-2024 | 18:03 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C17. | ||||
13-10-2024 | 16:28 | 18:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C18. | ||||
12-10-2024 | 16:25 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. |