Vlucht AM3974
Vlucht AM3974 uitgevoerd door Aeromexico is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 11:23 11:26
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 12:54
De vlucht heeft inmiddels 27% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 5 minuten arriveert op de luchthaven in Atlanta. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht AM3974 heeft 5 minuten vertraging.
AM3974 is een codeshared vlucht met DL2633 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 40 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Atlanta is hemelsbreed 572 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. De terminal waar vlucht AM3974 van vertrekt is 2. De gate is D5. Naast vlucht AM3974 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 1I406, 1I547, 9E5555, 9E5558, 9E5564, AF2087, AF2104 en AF2178.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 170 kilogram per persoon. Dit is 1.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM3974
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 11:23 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B31. | ||||
19-11-2024 | 11:23 | 12:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D21. | ||||
18-11-2024 | 11:20 | 12:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B20. | ||||
17-11-2024 | 11:20 | 12:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B9. | ||||
16-11-2024 | 11:25 | 12:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A15. | ||||
15-11-2024 | 11:19 | 12:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B14. | ||||
14-11-2024 | 11:22 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B7. | ||||
13-11-2024 | 11:26 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B12. | ||||
12-11-2024 | 11:18 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D21. | ||||
11-11-2024 | 11:32 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B13. | ||||
10-11-2024 | 11:36 | 13:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A3. | ||||
09-11-2024 | 11:33 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B7. | ||||
08-11-2024 | 11:48 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A1. | ||||
07-11-2024 | 11:33 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B14. | ||||
06-11-2024 | 11:40 | 13:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A4. | ||||
05-11-2024 | 11:36 | 13:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T2. | ||||
04-11-2024 | 11:31 | 13:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A19. | ||||
03-11-2024 | 11:36 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A2. | ||||
02-11-2024 | 11:33 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B26. | ||||
01-11-2024 | 11:35 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T3. | ||||
31-10-2024 | 11:43 | 13:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B10. | ||||
30-10-2024 | 11:37 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B12. | ||||
29-10-2024 | 11:36 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B5. | ||||
28-10-2024 | 11:33 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D11. | ||||
27-10-2024 | 11:32 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D3 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A33. | ||||
26-10-2024 | 11:27 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B19. | ||||
25-10-2024 | 11:35 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A5. | ||||
24-10-2024 | 11:32 | 12:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A1. | ||||
23-10-2024 | 11:34 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A15. | ||||
21-10-2024 | 11:32 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A5. |