Vlucht ET1614

Vlucht ET1614 uitgevoerd door Ethiopian Airlines is geland
Vlucht ET1614 heeft 26 minuten vertraging.
ET1614 is een codeshared vlucht met LH1401 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Praag (Prague Vaclav Havel Airport) naar Frankfurt (Frankfurt Airport) is 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Praag naar Frankfurt is hemelsbreed 406 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ethiopian Airlines. De terminal waar vlucht ET1614 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht ET1614 vliegen er nog meer vluchten van Praag naar Frankfurt. Dit zijn onder andere vlucht AC9113, AC9129, AC9287, AC9289, AI8521, AI8825, AI8889 en AI8891.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 121 kilogram per persoon. Dit is 1.34 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht ET1614
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-03-2025 | 18:58 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A25. | ||||
22-03-2025 | 18:56 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2025 | 19:34 | 20:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A16. | ||||
20-03-2025 | 19:02 | 20:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-03-2025 | 18:47 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A26. | ||||
18-03-2025 | 18:44 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A56. | ||||
17-03-2025 | 18:45 | 19:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A68. | ||||
16-03-2025 | 19:01 | 20:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-03-2025 | 18:39 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A58. | ||||
14-03-2025 | 19:19 | 20:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A19. | ||||
13-03-2025 | 18:50 | 19:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-03-2025 | 18:41 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A26. | ||||
11-03-2025 | 18:46 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-03-2025 | 18:57 | 20:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A38. | ||||
08-03-2025 | 18:37 | 19:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-03-2025 | 18:43 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-03-2025 | 18:52 | 19:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A34. | ||||
05-03-2025 | 18:45 | 19:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-03-2025 | 18:47 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2025 | 18:32 | 19:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-03-2025 | 18:46 | 19:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A40. | ||||
01-03-2025 | 18:47 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C12 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-02-2025 | 19:09 | 20:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A40. | ||||
27-02-2025 | 18:52 | 19:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C12 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-02-2025 | 18:41 | 19:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A50. | ||||
25-02-2025 | 18:43 | 19:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-02-2025 | 18:25 | 19:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A22. | ||||
23-02-2025 | 18:55 | 20:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-02-2025 | 18:36 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A15. | ||||
21-02-2025 | 19:02 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C9 op Praag is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Frankfurt was op gate A66. |