Vlucht MU1930

Vlucht MU1930 uitgevoerd door China Eastern Airlines is gepland

Vertrekt van Praag
Tjechië - Prague Vaclav Havel Airport

Vertrekt: 07:05

Aankomst op Parijs
Frankrijk - Paris Charles de Gaulle Airport

Aankomst: 09:00


MU1930 is een codeshared vlucht met AF1583 uitgevoerd door Air France. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Praag (Prague Vaclav Havel Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 1 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Praag naar Parijs is hemelsbreed 852 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door China Eastern Airlines. De terminal waar vlucht MU1930 van vertrekt is 2. De gate is C6. De terminal waar vlucht MU1930 aankomt uit Parijs is 2F. Naast vlucht MU1930 vliegen er nog meer vluchten van Praag naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht 8R1083, A51083, A51183, A51383, A51883, AF1083, AF1183 en AF1383.

Voorgaande vluchten van vlucht MU1930

DatumVertrekAankomstStatus
27-04-202407:0108:46geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-04-202407:1709:01geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
25-04-202407:1009:02geland...
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
24-04-202407:0008:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
23-04-202406:5908:50geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
22-04-202407:1209:09geland...
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-04-202406:5508:41geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
20-04-202406:5808:42geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-04-202407:1908:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-04-202406:5308:30geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-04-202406:5808:39geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
16-04-202407:0108:54geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-04-202407:0308:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-04-202406:5708:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
13-04-202406:5908:55geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-04-202407:2208:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-04-202407:0308:42geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2D. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-04-202407:0108:36geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
09-04-202406:5709:04geland...
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-04-202406:5808:59geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-04-202407:0208:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
06-04-202406:5608:52geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
05-04-202406:5408:51geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
04-04-202407:2709:49geland...
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-04-202406:5408:40geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
02-04-202406:5708:40geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
01-04-202407:0608:55geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
31-03-202407:0908:55geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
30-03-202406:2108:06geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
29-03-202406:2308:25geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2F. Gate C6 op Praag is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht MU1930 had op 04-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 49 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 13 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op zaterdag, vrijdag, donderdag, woensdag, dinsdag, maandag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van MU1930 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.