Vlucht AA4610
Vlucht AA4610 uitgevoerd door American Airlines is gepland
AA4610 is een codeshared vlucht met YX4610 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar New York (La Guardia Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar New York is hemelsbreed 539 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA4610 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I341, 1I522, 9E4631, 9E4660, 9E4681, 9E4693, 9E4699 en 9E4701.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.78 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA4610
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-01-2025 | 06:40 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 19. | ||||
20-01-2025 | 06:44 | 08:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
18-01-2025 | 07:15 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate C31. | ||||
17-01-2025 | 06:41 | 08:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
16-01-2025 | 06:40 | 08:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B36 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
15-01-2025 | 06:39 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
14-01-2025 | 06:37 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B37 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
13-01-2025 | 06:40 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B37 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate C31. | ||||
11-01-2025 | 07:11 | 08:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
10-01-2025 | 06:42 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
09-01-2025 | 06:38 | 09:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
08-01-2025 | 06:40 | 08:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B37 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
07-01-2025 | 07:41 | 09:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
06-01-2025 | 07:48 | 09:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 30. | ||||
03-01-2025 | 07:49 | 10:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 24. | ||||
02-01-2025 | 07:47 | 09:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. | ||||
01-01-2025 | 07:46 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
31-12-2024 | 09:12 | 10:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B34 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
30-12-2024 | 07:48 | 09:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
27-12-2024 | 07:47 | 08:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate B34 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate C31. | ||||
26-12-2024 | 07:48 | 09:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
25-12-2024 | 09:14 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
23-12-2024 | 07:50 | 09:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B30 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 26. | ||||
20-12-2024 | 07:49 | 09:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B32 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
19-12-2024 | 07:46 | 08:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 12. | ||||
18-12-2024 | 07:35 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
17-12-2024 | 07:39 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
16-12-2024 | 07:43 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B26 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. | ||||
13-12-2024 | 07:37 | 09:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate B28 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 29. |