Vlucht NZ6838

Vlucht NZ6838 uitgevoerd door Air New Zealand is onderweg

Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport

Vertrokken: 16:36 16:45

Aankomst op Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport

Aankomst: 19:07

De vlucht heeft inmiddels 27% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 28 minuten arriveert op de luchthaven in Houston. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


NZ6838 is een codeshared vlucht met YV6033 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ6838 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6325, NZ6719, NZ6835, NZ6836, OO5339, UA1387, UA1401 en UA1450.

Voorgaande vluchten van vlucht NZ6838

DatumVertrekAankomstStatus
17-05-202416:4420:03geland...
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10.
16-05-202419:1722:12geland...
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
15-05-202416:4818:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10.
14-05-202416:4018:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31.
13-05-202418:4721:34geland...
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23.
12-05-202417:4720:25geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5.
11-05-202416:4218:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
10-05-202416:4218:57geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10.
09-05-202416:4819:13geland...
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39.
08-05-202417:0219:15geland...
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10.
07-05-202416:4618:53geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40.
06-05-202416:4219:01geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31.
05-05-202416:4519:07geannuleerd...
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
04-05-202416:4118:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7.
03-05-202418:5219:02geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8.
02-05-202416:5019:02geannuleerd...
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
01-05-202416:3418:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32.
30-04-202416:3918:39geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41.
29-04-202416:3418:56geland...
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
28-04-202416:5919:21geland...
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
27-04-202416:3418:48geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23.
26-04-202416:3218:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41.
25-04-202416:4018:52geannuleerd...
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie
24-04-202416:4418:49geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32.
23-04-202416:3418:40geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21.
22-04-202416:3318:26geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30.
21-04-202417:1519:40geland...
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 32.
20-04-202416:5319:38geland...
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44.
19-04-202417:3819:34geland...
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14.
18-04-202416:4819:06geland...
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23.
Vlucht NZ6838 had op 16-05-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 3 uur en 10 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 1 uur en 7 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn 3 vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van NZ6838 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.