Vlucht NZ6838
Vlucht NZ6838 uitgevoerd door Air New Zealand is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 16:35 16:39
NZ6838 is een codeshared vlucht met YV6277 uitgevoerd door Mesa Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Houston is hemelsbreed 1796 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air New Zealand. Naast vlucht NZ6838 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6325, NK2171, NK3259, NZ6719, NZ6835, NZ6836, OO5339 en UA1387.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 535 kilogram per persoon. Dit is 5.94 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NZ6838
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:35 | 18:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 30. | ||||
22-11-2024 | 16:56 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
21-11-2024 | 17:33 | 20:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
20-11-2024 | 17:03 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
19-11-2024 | 16:42 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
18-11-2024 | 16:43 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
17-11-2024 | 16:54 | 19:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
16-11-2024 | 16:38 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 31. | ||||
15-11-2024 | 16:46 | 18:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
14-11-2024 | 16:41 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. | ||||
13-11-2024 | 16:45 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
12-11-2024 | 16:46 | 18:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
11-11-2024 | 16:41 | 19:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
10-11-2024 | 16:40 | 19:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
09-11-2024 | 16:32 | 18:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 29. | ||||
08-11-2024 | 17:27 | 19:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
07-11-2024 | 17:06 | 19:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A8 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
06-11-2024 | 16:41 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 41. | ||||
05-11-2024 | 16:42 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
04-11-2024 | 16:37 | 19:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
03-11-2024 | 16:43 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
02-11-2024 | 17:30 | 19:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
01-11-2024 | 16:42 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
31-10-2024 | 16:44 | 19:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
30-10-2024 | 16:54 | 19:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A2 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. | ||||
29-10-2024 | 16:42 | 18:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
28-10-2024 | 16:46 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
27-10-2024 | 16:47 | 18:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
26-10-2024 | 16:47 | 18:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 7. | ||||
25-10-2024 | 17:00 | 18:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. |