Vlucht DL1353
Vlucht DL1353 uitgevoerd door Delta Air Lines is geland
Vertrokken van Pittsburgh
Verenigde Staten - Pittsburgh International Airport
Vertrokken: 16:56 16:53
Geland op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 18:31 18:45
De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Atlanta is hemelsbreed 848 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL1353 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht AF2158, AF2206, AF2361, AF2623, AF2767, AF2875, AF2970 en AF3080.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 252 kilogram per persoon. Dit is 2.8 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL1353
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 16:56 | 18:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T3. | ||||
22-11-2024 | 17:16 | 18:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B10. | ||||
21-11-2024 | 16:50 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A34. | ||||
20-11-2024 | 17:09 | 18:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B27. | ||||
19-11-2024 | 16:51 | 18:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B32. | ||||
18-11-2024 | 16:42 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A33. | ||||
17-11-2024 | 16:43 | 18:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B26. | ||||
16-11-2024 | 16:47 | 18:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A33. | ||||
15-11-2024 | 16:53 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D76 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate D29. | ||||
14-11-2024 | 16:53 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B6. | ||||
13-11-2024 | 16:50 | 18:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D80 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B3. | ||||
12-11-2024 | 16:47 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B28. | ||||
11-11-2024 | 16:41 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B17. | ||||
10-11-2024 | 16:52 | 18:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B1. | ||||
09-11-2024 | 16:44 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B6. | ||||
08-11-2024 | 16:48 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B18. | ||||
07-11-2024 | 17:13 | 18:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T5. | ||||
06-11-2024 | 16:49 | 18:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B12. | ||||
05-11-2024 | 16:51 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A26. | ||||
04-11-2024 | 16:38 | 18:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B21. | ||||
03-11-2024 | 16:49 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B5. | ||||
02-11-2024 | 16:38 | 18:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B5. | ||||
01-11-2024 | 16:47 | 18:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B22. | ||||
31-10-2024 | 16:49 | 18:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B20. | ||||
30-10-2024 | 16:45 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A19. | ||||
29-10-2024 | 16:47 | 18:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B2. | ||||
28-10-2024 | 16:45 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B24. | ||||
27-10-2024 | 16:47 | 18:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B28. | ||||
26-10-2024 | 16:41 | 18:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B17. | ||||
25-10-2024 | 16:42 | 18:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D78 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A32. |