Vlucht WS8040

Vlucht WS8040 uitgevoerd door Westjet is onderweg

Vertrokken van Phoenix
Verenigde Staten - Phoenix Sky Harbor International Airport

Vertrokken: 15:40 15:45

Aankomst op Los Angeles
Verenigde Staten - Los Angeles International Airport

Aankomst: 16:19

De vlucht heeft inmiddels 95% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 5 minuten arriveert op de luchthaven in Los Angeles. Dit is inclusief mogelijke vertraging.


WS8040 is een codeshared vlucht met OO3951 uitgevoerd door SkyWest Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Phoenix (Phoenix Sky Harbor International Airport) naar Los Angeles (Los Angeles International Airport) is 42 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Phoenix naar Los Angeles is hemelsbreed 595 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS8040 van vertrekt is 3. De gate is F7. Naast vlucht WS8040 vliegen er nog meer vluchten van Phoenix naar Los Angeles. Dit zijn onder andere vlucht 1I121, 1I220, 1I242, 1I306, 1I629, 1I658, 1I691 en 1I744.

Voorgaande vluchten van vlucht WS8040

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202415:4116:16geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 24.
19-11-202415:3616:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 21B.
18-11-202415:4516:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 25B.
17-11-202415:4316:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 21A.
16-11-202415:3415:54geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 28.
15-11-202415:3916:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 21B.
14-11-202415:4316:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 21B.
13-11-202415:4516:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate F7 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 21B.
06-11-202407:1507:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate F6 op Phoenix is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Los Angeles was op gate 26.
Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WS8040 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top