Vlucht PT5885
Vlucht PT5885 uitgevoerd door Piedmont Airlines is geland
Vertrokken van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport
Vertrokken: 14:13 13:42
Vlucht PT5885 heeft 8 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Toronto (Toronto Pearson International Airport) is 39 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Toronto is hemelsbreed 557 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Piedmont Airlines. De terminal waar vlucht PT5885 van vertrekt is F. De gate is 2. Op Toronto Pearson International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht PT5885. Naast vlucht PT5885 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Toronto. Dit zijn onder andere vlucht 1I516, 1I682, 1I683, AA1572, AA5110, AA5114, AA5116 en AA5191.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 166 kilogram per persoon. Dit is 1.84 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PT5885
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:13 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 2 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 13:33 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 33 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
19-11-2024 | 13:32 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 13 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
18-11-2024 | 13:30 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
17-11-2024 | 13:32 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
16-11-2024 | 13:39 | 15:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
15-11-2024 | 13:37 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 31 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
14-11-2024 | 13:32 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 34 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
13-11-2024 | 13:34 | 15:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
12-11-2024 | 13:38 | 15:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
11-11-2024 | 13:35 | 15:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
10-11-2024 | 13:33 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 19 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
09-11-2024 | 13:37 | 15:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 23 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
08-11-2024 | 13:37 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 15 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
07-11-2024 | 13:32 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
06-11-2024 | 13:54 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. | ||||
05-11-2024 | 13:33 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate 27 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Toronto was op gate A9. |