Vlucht QR9590 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
QR9590 is een codeshared vlucht met MQ3724 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 3 uur en 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Houston is hemelsbreed 2129 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. Naast vlucht QR9590 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht AA1533, AA1861, AA1875, AA2311, AA2427, AA2641, AA2910 en AA2988.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 634 kilogram per persoon. Dit is 7.04 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9590
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 19:05 | 21:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C24 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
03-05-2024 | 18:49 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
02-05-2024 | 19:56 | 22:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
01-05-2024 | 18:54 | 21:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B2 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
30-04-2024 | 18:39 | 21:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B10 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
29-04-2024 | 19:25 | 21:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C21 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. | ||||
28-04-2024 | 18:48 | 21:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 25. | ||||
27-04-2024 | 18:45 | 21:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
26-04-2024 | 18:46 | 21:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C28 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 27. | ||||
25-04-2024 | 18:48 | 21:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate C22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 26. |