Vlucht AA2776
Vlucht AA2776 uitgevoerd door American Airlines is onderweg
De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Detroit (Detroit Metropolitan Wayne County Airport) is 51 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Detroit is hemelsbreed 728 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Op Detroit Metropolitan Wayne County Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AA2776. Naast vlucht AA2776 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Detroit. Dit zijn onder andere vlucht 9E4691, 9E4902, 9E4909, 9E4989, 9E5008, 9E5071, 9E5274 en AA1064.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 217 kilogram per persoon. Dit is 2.41 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2776
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 18:26 | 19:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 18:20 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B4 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 18:14 | 19:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 20:11 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is B en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate B6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D32. | ||||
16-11-2024 | 18:15 | 19:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C21 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 18:19 | 19:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 18:17 | 20:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B13 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 18:53 | 20:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 18:17 | 20:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 18:17 | 19:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 18:21 | 19:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate C21 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 18:20 | 19:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C26 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D30. | ||||
06-11-2024 | 18:20 | 19:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate C20 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Detroit was op gate D32. | ||||
05-11-2024 | 13:28 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate C29 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. |