Vlucht TP4259

Vlucht TP4259 uitgevoerd door TAP Portugal is gepland
TP4259 is een codeshared vlucht met B6360 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Boston (Logan International Airport) is 32 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Boston is hemelsbreed 449 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door TAP Air Portugal. De terminal waar vlucht TP4259 van vertrekt is D. De gate is D4. Naast vlucht TP4259 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Boston. Dit zijn onder andere vlucht 1I164, 1I264, 1I339, 1I343, 1I351, 1I412, 1I416 en 1I443.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 134 kilogram per persoon. Dit is 1.49 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht TP4259
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-03-2025 | 10:26 | 11:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
23-03-2025 | 10:06 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C25. | ||||
22-03-2025 | 10:13 | 11:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C25. | ||||
21-03-2025 | 10:08 | 11:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D6 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
20-03-2025 | 10:06 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
19-03-2025 | 10:02 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C18. | ||||
18-03-2025 | 09:50 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
17-03-2025 | 10:12 | 11:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C30. | ||||
16-03-2025 | 10:10 | 11:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C33. | ||||
15-03-2025 | 10:02 | 11:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. | ||||
14-03-2025 | 10:02 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
13-03-2025 | 09:56 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C28. | ||||
12-03-2025 | 09:57 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
11-03-2025 | 10:16 | 11:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
10-03-2025 | 10:08 | 11:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C29. | ||||
09-03-2025 | 10:07 | 11:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C32. | ||||
08-03-2025 | 10:04 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C32. | ||||
07-03-2025 | 10:17 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C29. | ||||
06-03-2025 | 09:59 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
05-03-2025 | 10:02 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C36. | ||||
04-03-2025 | 11:07 | 12:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C29. | ||||
03-03-2025 | 10:43 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C36. | ||||
02-03-2025 | 10:01 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C34. | ||||
01-03-2025 | 10:18 | 11:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C33. | ||||
28-02-2025 | 09:58 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
27-02-2025 | 09:52 | 11:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C33. | ||||
26-02-2025 | 09:58 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C31. | ||||
25-02-2025 | 10:23 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C36. | ||||
24-02-2025 | 12:45 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C11. | ||||
23-02-2025 | 12:54 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Boston was op gate C26. |