Vlucht AM4256
Vlucht AM4256 uitgevoerd door Aeromexico is gepland
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 15:30
AM4256 is een codeshared vlucht met DL2130 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Atlanta is hemelsbreed 1072 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aeroméxico. De terminal waar vlucht AM4256 van vertrekt is D. De gate is D16. Naast vlucht AM4256 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht AA1009, AA1037, AA1241, AA1349, AA1364, AA140, AA1524 en AA1813.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 319 kilogram per persoon. Dit is 3.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AM4256
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 13:17 | 15:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A5. | ||||
19-11-2024 | 13:20 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A25. | ||||
18-11-2024 | 13:12 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A29. | ||||
17-11-2024 | 13:13 | 15:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A9. | ||||
16-11-2024 | 13:31 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A6. | ||||
15-11-2024 | 13:14 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A4. | ||||
14-11-2024 | 13:16 | 15:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B25. | ||||
13-11-2024 | 13:11 | 15:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A28. | ||||
12-11-2024 | 13:13 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B11. | ||||
11-11-2024 | 13:23 | 15:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate D16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B28. |