Vlucht S75889
Vlucht S75889 uitgevoerd door S7 Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Novosibirsk (Tolmachevo Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 5 uur en 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Novosibirsk naar Istanbul is hemelsbreed 4161 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door S7 Airlines.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1238 kilogram per persoon. Dit is 13.76 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht S75889
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 14:46 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 14:40 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-11-2024 | 15:29 | 18:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 24 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 14:37 | 16:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-11-2024 | 14:33 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. | ||||
01-11-2024 | 14:37 | 17:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 14:32 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 14:48 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-10-2024 | 14:23 | 16:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-10-2024 | 08:20 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 08:39 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
21-10-2024 | 08:23 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-10-2024 | 08:46 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
14-10-2024 | 08:24 | 10:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-10-2024 | 08:24 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-10-2024 | 09:42 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-10-2024 | 08:46 | 11:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
02-02-2024 | 08:58 | 11:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. | ||||
30-01-2024 | 08:26 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-01-2024 | 08:22 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E2. | ||||
23-01-2024 | 08:11 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B8L. | ||||
19-01-2024 | 09:40 | 12:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 25 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F3R. | ||||
16-01-2024 | 08:21 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F2. | ||||
12-01-2024 | 08:57 | 12:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 11 minuten vertraging. De aankomst op was op gate C1. | ||||
05-01-2024 | 08:24 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A10L. | ||||
02-01-2024 | 09:45 | 12:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 27 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B7R. | ||||
22-12-2023 | 09:42 | 10:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate F6R. | ||||
15-12-2023 | 12:04 | 14:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 54 minuten vertraging. De aankomst op was op gate E3. | ||||
12-12-2023 | 09:23 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A6R. | ||||
08-12-2023 | 11:01 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur vertraging. De aankomst op was op gate B12L. |