Vlucht WN925
Vlucht WN925 uitgevoerd door Southwest Airlines is geland
Vlucht WN925 heeft 5 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Ontario (Ontario International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 3 uur en 15 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ontario naar Chicago is hemelsbreed 2740 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN925 van vertrekt is 4. De gate is 404. Naast vlucht WN925 vliegen er nog meer vluchten van Ontario naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht F91382, WN1014, WN111, WN1123, WN1184, WN1255, WN1374 en WN1430.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 815 kilogram per persoon. Dit is 9.06 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN925
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 10:33 | 16:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
20-11-2024 | 11:32 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 405 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A11. | ||||
19-11-2024 | 11:36 | 17:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A11. | ||||
17-11-2024 | 10:27 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A9. | ||||
15-11-2024 | 10:26 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A11. | ||||
14-11-2024 | 10:29 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
13-11-2024 | 11:25 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B14. | ||||
12-11-2024 | 11:32 | 17:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 405 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A17. | ||||
11-11-2024 | 10:44 | 16:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
10-11-2024 | 10:32 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 403 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
08-11-2024 | 11:13 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A9. | ||||
07-11-2024 | 10:39 | 16:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate 405 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B7. | ||||
06-11-2024 | 11:30 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A18. | ||||
05-11-2024 | 11:23 | 17:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate A9. | ||||
04-11-2024 | 11:37 | 17:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 404 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B3. | ||||
03-11-2024 | 10:36 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 407 op Ontario is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B24. |