Vlucht JL18

Vlucht JL18 uitgevoerd door Japan Airlines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 71% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 30 minuten arriveert op de luchthaven in Vancouver. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
De geschatte vluchtduur van Tokyo / Narita (Narita International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 9 uur en 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tokyo / Narita naar Vancouver is hemelsbreed 7503 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Japan Airlines. De terminal waar vlucht JL18 van vertrekt is 2. De gate is 65. Naast vlucht JL18 vliegen er nog meer vluchten van Tokyo / Narita naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AA8436, AC4, AC6276, MH9112, NH136, NH6814, SQ1001 en SQ1014.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2233 kilogram per persoon. Dit is 24.81 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht JL18
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
09-03-2025 | 19:18 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
08-03-2025 | 19:36 | 10:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
07-03-2025 | 19:24 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
06-03-2025 | 19:23 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D69. | ||||
05-03-2025 | 19:24 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
04-03-2025 | 19:25 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
03-03-2025 | 19:32 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
02-03-2025 | 19:23 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
01-03-2025 | 19:22 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
28-02-2025 | 19:22 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
27-02-2025 | 19:32 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
26-02-2025 | 19:27 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
25-02-2025 | 19:19 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
24-02-2025 | 19:25 | 10:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
23-02-2025 | 19:21 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
22-02-2025 | 19:26 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
21-02-2025 | 19:26 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
20-02-2025 | 19:22 | 10:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
19-02-2025 | 19:15 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
18-02-2025 | 19:26 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
17-02-2025 | 19:30 | 11:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
16-02-2025 | 19:31 | 11:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
15-02-2025 | 19:54 | 11:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
14-02-2025 | 19:23 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
13-02-2025 | 19:38 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
12-02-2025 | 19:38 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
11-02-2025 | 19:21 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
10-02-2025 | 19:23 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
09-02-2025 | 19:17 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
08-02-2025 | 19:24 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 65 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. |