Vlucht NH6637 uitgevoerd door All Nippon Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 28% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 9 uur en 33 minuten arriveert op de luchthaven in Istanbul. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht NH6637 heeft 3 minuten vertraging
NH6637 is een codeshared vlucht met TK51 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tokyo / Narita (Narita International Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 11 uur en 41 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tokyo / Narita naar Istanbul is hemelsbreed 8980 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH6637 van vertrekt is 1S. Op Istanbul Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht NH6637. Naast vlucht NH6637 vliegen er nog meer vluchten van Tokyo / Narita naar Istanbul. Dit zijn vlucht MS9359, TK51, TK6880 en TK6921.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2673 kilogram per persoon. Dit is 29.7 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NH6637
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
26-03-2024 | 22:30 | 06:15 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-02-2024 | 10:21 | 17:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2024 | 10:30 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2024 | 10:38 | 17:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2024 | 10:22 | 18:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2024 | 10:18 | 17:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-01-2024 | 10:14 | 17:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-01-2024 | 10:12 | 17:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-01-2024 | 10:14 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D14. | ||||
27-01-2024 | 10:14 | 17:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate A9. | ||||
26-01-2024 | 10:12 | 17:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D8. | ||||
25-01-2024 | 13:13 | 20:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 55 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B16. | ||||
24-01-2024 | 10:50 | 18:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B10. | ||||
23-01-2024 | 10:10 | 17:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D7. | ||||
22-01-2024 | 10:05 | 17:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D16. | ||||
21-01-2024 | 12:18 | 19:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 51 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B12. | ||||
20-01-2024 | 10:05 | 17:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B9. | ||||
19-01-2024 | 10:38 | 17:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B17. | ||||
18-01-2024 | 10:09 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D13. | ||||
17-01-2024 | 11:00 | 18:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 33 minuten vertraging. Gate 31 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F14. | ||||
16-01-2024 | 10:16 | 18:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F17. | ||||
15-01-2024 | 10:17 | 18:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate A5. | ||||
14-01-2024 | 10:15 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D15. | ||||
13-01-2024 | 10:49 | 18:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 48 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D11. | ||||
12-01-2024 | 10:23 | 18:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B14. | ||||
11-01-2024 | 10:13 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate A11. | ||||
10-01-2024 | 10:14 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F14. | ||||
09-01-2024 | 10:21 | 18:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F15. | ||||
08-01-2024 | 10:12 | 18:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F14. | ||||
07-01-2024 | 10:01 | 17:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 37 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D8. |