Vlucht AF5276
Vlucht AF5276 uitgevoerd door Air France is gepland
AF5276 is een codeshared vlucht met MU2881 uitgevoerd door China Eastern Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Nanjing (Nanjing Lukou International Airport) naar Shanghai (Shanghai Pudong International Airport) is 50 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nanjing naar Shanghai is hemelsbreed 287 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air France. De terminal waar vlucht AF5276 van vertrekt is 2. Naast vlucht AF5276 vliegen er nog meer vluchten van Nanjing naar Shanghai. Dit zijn vlucht DL6400, HO5373, KL8797, MU2889 en QF4072.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 85 kilogram per persoon. Dit is 0.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AF5276
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 07:25 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 41 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 07:04 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 13 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 06:51 | 07:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 07:00 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 13 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 07:41 | 08:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 07:07 | 08:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 44 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 07:07 | 08:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 07:00 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 06:47 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 42 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 06:40 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 07:05 | 08:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 06:57 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 06:32 | 07:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 17 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 07:00 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 18 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 06:58 | 08:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 58 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 25 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 06:57 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 20 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 07:37 | 08:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 45 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 06:58 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 22 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 07:15 | 08:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 11 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 07:12 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 23 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 07:06 | 08:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 07:06 | 08:17 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 43 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 07:10 | 08:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
19-10-2024 | 07:18 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
18-10-2024 | 07:21 | 08:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
17-10-2024 | 07:09 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
15-10-2024 | 07:08 | 08:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
13-10-2024 | 07:17 | 08:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 14 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-10-2024 | 07:04 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-10-2024 | 07:17 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 21 op Nanjing is gebruikt om vanaf te vertrekken. |