Vlucht 6E4156
Vlucht 6E4156 uitgevoerd door IndiGo is onderweg
Vlucht 6E4156 heeft 8 minuten vertraging.
6E4156 is een codeshared vlucht met TK1874 uitgevoerd door Turkish Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Milaan (Milano Malpensa Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 2 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Milaan naar Istanbul is hemelsbreed 1683 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door IndiGo. De terminal waar vlucht 6E4156 van vertrekt is 1. Op Istanbul Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht 6E4156. Naast vlucht 6E4156 vliegen er nog meer vluchten van Milaan naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht 6E4155, 6E4157, LA5718, PK5874, PK5876, PK5878, PK5896 en RJ3714.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 501 kilogram per persoon. Dit is 5.56 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 6E4156
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
12-08-2024 | 11:43 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. Gate B56 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-02-2024 | 10:59 | 15:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B32 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-02-2024 | 11:01 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B55 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-02-2024 | 10:58 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. Gate B51 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-02-2024 | 10:46 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate B31 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-01-2024 | 11:05 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate B59 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-01-2024 | 10:57 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-01-2024 | 11:07 | 16:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-01-2024 | 11:05 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate C3. | ||||
27-01-2024 | 11:37 | 16:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F17. | ||||
26-01-2024 | 10:45 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F. | ||||
25-01-2024 | 10:58 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F6R. | ||||
24-01-2024 | 11:02 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B59 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B13. | ||||
23-01-2024 | 10:32 | 15:26 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F1L. | ||||
22-01-2024 | 10:35 | 15:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B59 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F. | ||||
21-01-2024 | 10:38 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B12L. | ||||
20-01-2024 | 11:01 | 15:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B56 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F15. | ||||
19-01-2024 | 11:02 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F. | ||||
18-01-2024 | 12:37 | 17:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 51 minuten vertraging. Gate B51 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F. | ||||
17-01-2024 | 11:08 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B56 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate A11. | ||||
16-01-2024 | 11:05 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate A11L. | ||||
15-01-2024 | 11:02 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B7L. | ||||
14-01-2024 | 11:10 | 15:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate F13R. | ||||
13-01-2024 | 11:06 | 16:02 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate B59 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate D11. | ||||
12-01-2024 | 10:50 | 15:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F. | ||||
11-01-2024 | 10:50 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B. | ||||
10-01-2024 | 11:16 | 16:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De aankomst op was op gate D11. | ||||
09-01-2024 | 10:33 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B7R. | ||||
08-01-2024 | 10:28 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De aankomst op was op gate E3. | ||||
07-01-2024 | 11:40 | 16:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. Gate B52 op Milaan is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Istanbul was op gate B8R. |