Vlucht AC5655
Vlucht AC5655 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van New Orleans
Verenigde Staten - Louis Armstrong New Orleans International Airport
Vertrokken: 09:42 09:50
AC5655 is een codeshared vlucht met UA2376 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New Orleans (Louis Armstrong New Orleans International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New Orleans naar Houston is hemelsbreed 490 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. Naast vlucht AC5655 vliegen er nog meer vluchten van New Orleans naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht 1I353, 1I792, 1I810, 1I834, AA2230, AA2541, AA4380 en AC1300.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 146 kilogram per persoon. Dit is 1.62 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC5655
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:42 | 10:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
20-11-2024 | 09:40 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
19-11-2024 | 09:40 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. | ||||
18-11-2024 | 09:46 | 10:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C5 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 36. | ||||
17-11-2024 | 09:47 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
16-11-2024 | 09:41 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
15-11-2024 | 09:49 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 21. | ||||
14-11-2024 | 09:46 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C5 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
13-11-2024 | 09:40 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
12-11-2024 | 09:43 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 11. | ||||
11-11-2024 | 09:56 | 11:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
10-11-2024 | 09:50 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. | ||||
09-11-2024 | 09:40 | 11:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4A. | ||||
08-11-2024 | 09:42 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. | ||||
07-11-2024 | 09:43 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
06-11-2024 | 09:40 | 10:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
05-11-2024 | 12:51 | 13:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
04-11-2024 | 09:49 | 11:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C5 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 22. | ||||
03-11-2024 | 14:58 | 16:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C11 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 40. | ||||
02-11-2024 | 10:52 | 12:08 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
01-11-2024 | 09:45 | 11:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
31-10-2024 | 09:43 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
30-10-2024 | 09:43 | 11:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C9 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 23. | ||||
29-10-2024 | 09:46 | 11:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
28-10-2024 | 09:46 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
27-10-2024 | 09:45 | 11:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
26-10-2024 | 09:43 | 10:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
25-10-2024 | 09:47 | 10:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
24-10-2024 | 09:40 | 11:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 43. | ||||
23-10-2024 | 09:43 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C7 op New Orleans is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. |