Vlucht KL6652
Vlucht KL6652 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is onderweg
Vertrokken van Minneapolis
Verenigde Staten - Minneapolis-St Paul International Airport
Vertrokken: 14:35 14:29
De vlucht heeft inmiddels 80% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 31 minuten arriveert op de luchthaven in Philadelphia. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht KL6652 heeft 1 minuut vertraging.
KL6652 is een codeshared vlucht met DL2594 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Minneapolis (Minneapolis-St Paul International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Minneapolis naar Philadelphia is hemelsbreed 1574 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL6652 van vertrekt is 1. De gate is F2. Naast vlucht KL6652 vliegen er nog meer vluchten van Minneapolis naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I339, 1I376, AA1024, AA1998, AA2104, AA2714, AA2717 en AA4281.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 468 kilogram per persoon. Dit is 5.2 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL6652
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 20:17 | 23:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
20-11-2024 | 20:17 | 00:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
18-11-2024 | 14:25 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D14. | ||||
17-11-2024 | 19:03 | 21:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F1 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D14. | ||||
16-11-2024 | 19:51 | 23:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F8 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
14-11-2024 | 19:53 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
13-11-2024 | 19:57 | 23:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
11-11-2024 | 19:55 | 23:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
10-11-2024 | 19:02 | 21:54 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
09-11-2024 | 19:59 | 23:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F7 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
08-11-2024 | 19:02 | 21:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F9 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
07-11-2024 | 20:22 | 23:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
06-11-2024 | 19:50 | 23:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F6 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
05-11-2024 | 19:53 | 23:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D12. | ||||
04-11-2024 | 19:56 | 23:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
03-11-2024 | 19:51 | 23:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F1 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
02-11-2024 | 19:51 | 23:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C12 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
01-11-2024 | 19:25 | 21:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate G3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
31-10-2024 | 19:55 | 23:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
30-10-2024 | 20:05 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C2 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D2. | ||||
29-10-2024 | 19:02 | 21:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate G20 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
28-10-2024 | 19:56 | 23:12 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate C3 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. | ||||
27-10-2024 | 19:56 | 23:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate F5 op Minneapolis is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate D15. |