Vlucht A46073
Vlucht A46073 uitgevoerd door azimuth is gepland
De geschatte vluchtduur van Mineralnyye Vody (Mineralnye Vody Airport) naar Istanbul (Istanbul Airport) is 1 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Mineralnyye Vody naar Istanbul is hemelsbreed 1215 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Azimuth. Naast vlucht A46073 vliegen er nog meer vluchten van Mineralnyye Vody naar Istanbul. Dit zijn onder andere vlucht A4569, A4571, A46069, A46071, A46075, A46173, A4669 en A4869.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 362 kilogram per persoon. Dit is 4.02 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A46073
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
25-10-2024 | 09:00 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-10-2024 | 08:50 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-10-2024 | 13:54 | 16:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
21-10-2024 | 09:31 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-10-2024 | 09:43 | 11:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
17-10-2024 | 08:59 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
14-10-2024 | 09:20 | 11:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-10-2024 | 09:26 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-10-2024 | 09:39 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-07-2024 | 08:03 | 10:10 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
28-02-2024 | 10:00 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
24-02-2024 | 11:08 | 13:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-02-2024 | 09:30 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-02-2024 | 12:59 | 15:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 47 minuten vertraging. | ||||
01-02-2024 | 10:15 | 12:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
31-01-2024 | 09:40 | 11:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-01-2024 | 09:34 | 11:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-01-2024 | 10:30 | 12:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A10R. | ||||
27-01-2024 | 11:19 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A6R. | ||||
26-01-2024 | 09:30 | 11:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate A10R. | ||||
25-01-2024 | 10:05 | 12:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B12R. | ||||
24-01-2024 | 10:15 | 12:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F4R. | ||||
22-01-2024 | 10:12 | 12:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B9R. | ||||
21-01-2024 | 09:52 | 12:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De aankomst op was op gate B9R. | ||||
20-01-2024 | 11:14 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate B13. | ||||
19-01-2024 | 09:35 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate F1R. | ||||
18-01-2024 | 09:53 | 11:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate F9R. | ||||
16-01-2024 | 10:27 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A8R. | ||||
14-01-2024 | 11:32 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 55 minuten vertraging. De aankomst op was op gate A7R. | ||||
13-01-2024 | 13:22 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 11 minuten vertraging. De aankomst op was op gate F3R. |