Vlucht PG4392 uitgevoerd door Bangkok Airways is geland
PG4392 is een codeshared vlucht met PR730 uitgevoerd door Philippine Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Manila (Ninoy Aquino International Airport) naar Bangkok (Suvarnabhumi Airport) is 3 uur en 36 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Manila naar Bangkok is hemelsbreed 2187 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Bangkok Airways. De terminal waar vlucht PG4392 van vertrekt is 1. Op Suvarnabhumi Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht PG4392. Naast vlucht PG4392 vliegen er nog meer vluchten van Manila naar Bangkok. Dit zijn onder andere vlucht 5J929, 5J931, 5J933, 5J935, AC7421, AF8386, ET619 en KL804.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 651 kilogram per persoon. Dit is 7.23 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht PG4392
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 09:40 | 12:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-05-2024 | 09:01 | 11:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
17-05-2024 | 09:23 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
16-05-2024 | 09:47 | 12:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
15-05-2024 | 09:51 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
14-05-2024 | 09:20 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
13-05-2024 | 09:22 | 11:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
12-05-2024 | 09:22 | 11:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
11-05-2024 | 09:24 | 11:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
10-05-2024 | 09:35 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
09-05-2024 | 09:25 | 11:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-05-2024 | 09:20 | 11:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
07-05-2024 | 10:00 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 09:31 | 11:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-05-2024 | 09:31 | 11:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
04-05-2024 | 09:38 | 12:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
03-05-2024 | 09:27 | 12:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
02-05-2024 | 09:54 | 12:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-05-2024 | 09:50 | 12:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 09:44 | 12:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 09:37 | 12:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 10:29 | 12:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 09:52 | 12:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-04-2024 | 09:42 | 12:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 09:40 | 12:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 15:31 | 18:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 uur en 3 minuten vertraging. | ||||
23-04-2024 | 09:47 | 12:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 09:35 | 12:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 09:39 | 12:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 11:49 | 14:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 6 minuten vertraging. |