Vlucht WN3350
Vlucht WN3350 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland
Vlucht WN3350 heeft 3 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago Midway International Airport) naar Orlando (Orlando International Airport) is 2 uur en 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Orlando is hemelsbreed 1595 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN3350 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Orlando. Dit zijn onder andere vlucht 1I654, 1I904, F91021, F91023, F91025, F91456, F91890 en F92068.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 475 kilogram per persoon. Dit is 5.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3350
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-11-2024 | 16:14 | 19:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A9 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 101. | ||||
17-11-2024 | 18:22 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 59 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 107. | ||||
16-11-2024 | 15:00 | 17:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 107. | ||||
15-11-2024 | 16:16 | 19:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 109. | ||||
14-11-2024 | 15:51 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate A17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 125. | ||||
11-11-2024 | 15:55 | 19:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 120. | ||||
10-11-2024 | 15:58 | 19:21 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 102. | ||||
09-11-2024 | 16:11 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 39 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 105. | ||||
08-11-2024 | 16:07 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 105. | ||||
07-11-2024 | 15:55 | 19:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 107. | ||||
03-11-2024 | 17:06 | 20:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Orlando was op gate 110. |