Vlucht WN3710

Vlucht WN3710 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland

Vertrekt van Chicago
Verenigde Staten - Chicago Midway International Airport

Vertrekt: 21:48 19:55

Aankomst op Baltimore
Verenigde Staten - Baltimore-Washington International Airport

Aankomst: 22:40


De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago Midway International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 1 uur en 9 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Baltimore is hemelsbreed 980 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN3710 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I163, 1I930, F92138, F92210, F93088, WN1035, WN1091 en WN1137.

Voorgaande vluchten van vlucht WN3710

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202417:5720:38geland
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate A16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16.
19-11-202417:4520:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C10.
18-11-202419:5422:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B14.
17-11-202420:2122:53geland
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate B24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11.
15-11-202419:5422:37geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B3.
14-11-202419:5022:33geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A10.
13-11-202417:4020:29geland
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11.
12-11-202417:4020:36geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B13.
11-11-202419:5522:34geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C14.
10-11-202420:0522:41geland
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A13.
07-11-202420:1222:51geland
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16.
06-11-202417:3520:27geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16.
05-11-202419:5822:26geland
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 33 minuten vertraging. Gate B23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B2.
04-11-202418:4521:23geland
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. Gate B24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C12.
03-11-202419:5322:24geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11.
Vlucht WN3710 had op 05-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 2 uur en 33 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 15 vluchten is 33 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WN3710 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top