Vlucht WN3710
Vlucht WN3710 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland
Vlucht WN3710 heeft 1 uur en 53 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago Midway International Airport) naar Baltimore (Baltimore-Washington International Airport) is 1 uur en 9 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Baltimore is hemelsbreed 980 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. Naast vlucht WN3710 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Baltimore. Dit zijn onder andere vlucht 1I163, 1I930, F92138, F92210, F93088, WN1035, WN1091 en WN1137.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 292 kilogram per persoon. Dit is 3.24 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3710
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 17:57 | 20:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 27 minuten vertraging. Gate A16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16. | ||||
19-11-2024 | 17:45 | 20:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A19 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C10. | ||||
18-11-2024 | 19:54 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B14. | ||||
17-11-2024 | 20:21 | 22:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate B24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11. | ||||
15-11-2024 | 19:54 | 22:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B3. | ||||
14-11-2024 | 19:50 | 22:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A10. | ||||
13-11-2024 | 17:40 | 20:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate B20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11. | ||||
12-11-2024 | 17:40 | 20:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B13. | ||||
11-11-2024 | 19:55 | 22:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B7 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C14. | ||||
10-11-2024 | 20:05 | 22:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate B2 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A13. | ||||
07-11-2024 | 20:12 | 22:51 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate B21 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16. | ||||
06-11-2024 | 17:35 | 20:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate B14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A16. | ||||
05-11-2024 | 19:58 | 22:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 33 minuten vertraging. Gate B23 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate B2. | ||||
04-11-2024 | 18:45 | 21:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. Gate B24 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate C12. | ||||
03-11-2024 | 19:53 | 22:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate B25 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Baltimore was op gate A11. |