Vlucht WN3890

Vlucht WN3890 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland

Vertrekt van Philadelphia
Verenigde Staten - Philadelphia International Airport

Vertrekt: 13:15

Aankomst op Chicago
Verenigde Staten - Chicago Midway International Airport

Aankomst: 14:25


De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 1 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1072 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN3890 van vertrekt is E. De gate is E16. Naast vlucht WN3890 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I379, 1I380, 1I501, 1I521, 1I530, 1I640, 1I815 en 8C1323.

Voorgaande vluchten van vlucht WN3890

DatumVertrekAankomstStatus
22-11-202413:1914:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
21-11-202413:5115:22geland
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
18-11-202413:3815:00geland
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
17-11-202413:1414:22geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 106 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
15-11-202413:1614:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
14-11-202413:1514:11geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
11-11-202413:2114:23geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 108 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
10-11-202413:0914:19geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
08-11-202413:1614:20geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
07-11-202413:1714:14geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-11-202413:2914:30geland
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht WN3890 had op 21-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 57 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 32 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, donderdag, vrijdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van WN3890 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top