Vlucht WN3890
Vlucht WN3890 uitgevoerd door Southwest Airlines is gepland
De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago Midway International Airport) is 1 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1072 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN3890 van vertrekt is E. De gate is E16. Naast vlucht WN3890 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I379, 1I380, 1I501, 1I521, 1I530, 1I640, 1I815 en 8C1323.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 319 kilogram per persoon. Dit is 3.55 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN3890
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 13:19 | 14:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 13:51 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 13:38 | 15:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 13:14 | 14:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 106 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 13:16 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 13:15 | 14:11 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 13:21 | 14:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 108 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 13:09 | 14:19 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 13:16 | 14:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 13:17 | 14:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 123 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 13:29 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate 125 op Philadelphia is gebruikt om vanaf te vertrekken. |