Vlucht AA609
Vlucht AA609 uitgevoerd door American Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Orlando (Orlando International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Orlando naar Charlotte is hemelsbreed 755 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA609 van vertrekt is B. De gate is 93. Naast vlucht AA609 vliegen er nog meer vluchten van Orlando naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I339, 1I509, 1I586, 1I606, 1I752, 1I773, AA1022 en AA1045.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 225 kilogram per persoon. Dit is 2.5 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA609
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 08:01 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 93 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A4. | ||||
20-11-2024 | 08:03 | 10:09 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate 50 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D11. | ||||
19-11-2024 | 08:00 | 10:13 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate 36 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B16. | ||||
18-11-2024 | 08:06 | 09:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 36 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C16. | ||||
17-11-2024 | 08:07 | 09:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 50 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C15. | ||||
16-11-2024 | 08:06 | 09:42 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 56 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B15. | ||||
15-11-2024 | 08:09 | 10:03 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C17. | ||||
14-11-2024 | 08:06 | 10:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 39 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A6. | ||||
13-11-2024 | 08:06 | 09:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D3. | ||||
12-11-2024 | 08:24 | 09:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B14. | ||||
11-11-2024 | 08:08 | 10:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 54 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
10-11-2024 | 08:00 | 10:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B12. | ||||
09-11-2024 | 08:05 | 09:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D9. | ||||
08-11-2024 | 08:10 | 09:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 39 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A10. | ||||
07-11-2024 | 08:00 | 10:12 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 39 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A4. | ||||
06-11-2024 | 08:04 | 09:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C16. | ||||
05-11-2024 | 08:09 | 09:41 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B5. |