Vlucht AA2727
Vlucht AA2727 uitgevoerd door American Airlines is geland
De geschatte vluchtduur van Orlando (Orlando International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 53 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Orlando naar Charlotte is hemelsbreed 755 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA2727 van vertrekt is B. De gate is 58. Naast vlucht AA2727 vliegen er nog meer vluchten van Orlando naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I339, 1I509, 1I586, 1I606, 1I752, 1I773, AA1022 en AA1045.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 225 kilogram per persoon. Dit is 2.5 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2727
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
21-11-2024 | 09:19 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 58 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B7. | ||||
20-11-2024 | 09:04 | 10:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B13. | ||||
19-11-2024 | 09:17 | 11:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 34 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D7. | ||||
18-11-2024 | 09:02 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B10. | ||||
17-11-2024 | 09:02 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B9. | ||||
16-11-2024 | 10:08 | 11:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 57 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B10. | ||||
15-11-2024 | 09:09 | 10:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 58 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B6. | ||||
14-11-2024 | 08:56 | 10:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 50 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B6. | ||||
13-11-2024 | 09:09 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 39 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B3. | ||||
12-11-2024 | 09:15 | 11:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B10. | ||||
11-11-2024 | 09:02 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 27 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C18. | ||||
10-11-2024 | 09:04 | 10:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 58 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A6. | ||||
09-11-2024 | 10:29 | 12:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 50 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B8. | ||||
08-11-2024 | 09:38 | 11:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate 53 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B5. | ||||
07-11-2024 | 09:02 | 10:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 55 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A12. | ||||
06-11-2024 | 09:05 | 11:20 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. Gate 55 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B4. | ||||
05-11-2024 | 09:17 | 10:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 34 op Orlando is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B4. |