Vlucht VS5192

Vlucht VS5192 uitgevoerd door Virgin Atlantic is geland

Vertrokken van Kansas City
Verenigde Staten - Kansas City International Airport

Vertrokken: 16:03 15:19

Geland op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport

Aankomst: 18:45 18:15


VS5192 is een codeshared vlucht met DL1159 uitgevoerd door Delta Air Lines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Kansas City (Kansas City International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 19 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kansas City naar Atlanta is hemelsbreed 1113 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door Virgin Atlantic Airways. Naast vlucht VS5192 vliegen er nog meer vluchten van Kansas City naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht 2D9075, AF2088, AF2129, AF2196, AF2324, AF2403, AF2510 en AF2667.

Voorgaande vluchten van vlucht VS5192

DatumVertrekAankomstStatus
20-11-202415:0817:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A20.
02-11-202414:5817:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A26.
01-11-202415:0517:48geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A29.
30-10-202415:0718:00geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B24.
29-10-202415:0117:53geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A24.
28-10-202415:0518:01geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B3.
27-10-202415:1118:03geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T5.
26-10-202415:0317:42geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B25.
25-10-202415:0317:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A15.
24-10-202415:1017:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A30.
23-10-202415:0717:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate A24.
22-10-202415:0017:45geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is S. Gate B40 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate B23.
Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van VS5192 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top