Vlucht WB1002
Vlucht WB1002 uitgevoerd door RwandAir is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 65% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 27 minuten arriveert op de luchthaven in Doha. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
WB1002 is een codeshared vlucht met QR22 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Manchester (Manchester Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 6 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Manchester naar Doha is hemelsbreed 5410 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door RwandAir. De terminal waar vlucht WB1002 van vertrekt is 2. De gate is A10. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht WB1002. Naast vlucht WB1002 vliegen er nog meer vluchten van Manchester naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht BA5808, BA5812, BA5814, MH4101, MH4103, MH4105, MH9326 en QR22.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1610 kilogram per persoon. Dit is 17.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht WB1002
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 08:01 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 204 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 08:11 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 07:37 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 07:51 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 07:46 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 07:53 | 17:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 08:10 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 07:30 | 17:20 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 09:30 | 19:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 39 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 07:46 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 07:45 | 17:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 07:42 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 07:42 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 07:48 | 17:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 07:50 | 17:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 07:52 | 17:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 07:47 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 08:03 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate 204 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 08:45 | 18:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-11-2024 | 07:50 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 07:45 | 17:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 07:44 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 08:04 | 17:52 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 07:53 | 17:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 07:44 | 17:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 08:37 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 34 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 08:29 | 17:07 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 08:39 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 09:12 | 18:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. Gate 204 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 08:50 | 17:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. |