Vlucht UL3546
Vlucht UL3546 uitgevoerd door SriLankan Airlines is gepland
UL3546 is een codeshared vlucht met QR28 uitgevoerd door Qatar Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Manchester (Manchester Airport) naar Doha (Hamad International Airport) is 6 uur en 26 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Manchester naar Doha is hemelsbreed 5410 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SriLankan Airlines. De terminal waar vlucht UL3546 van vertrekt is 2. Op Hamad International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht UL3546. Naast vlucht UL3546 vliegen er nog meer vluchten van Manchester naar Doha. Dit zijn onder andere vlucht BA5808, BA5812, BA5814, MH4101, MH4103, MH4105, MH9326 en QR22.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 1610 kilogram per persoon. Dit is 17.89 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht UL3546
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
20-11-2024 | 14:07 | 23:39 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:08 | 23:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:08 | 23:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:04 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate 206 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:18 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 14:11 | 23:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:07 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:22 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. Gate 206 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:09 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate 206 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 14:07 | 23:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:11 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 14:03 | 23:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:12 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:08 | 23:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:03 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 14:13 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:17 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:17 | 00:19 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:17 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:11 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 14:37 | 23:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:10 | 23:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 15:32 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 15:32 | 00:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:28 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 15:28 | 00:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 53 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 14:59 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A6 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-10-2024 | 15:25 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate A12 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-10-2024 | 15:11 | 23:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-10-2024 | 14:58 | 00:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate A10 op Manchester is gebruikt om vanaf te vertrekken. |